Сторінка гурту ABBA в Україні Історія

до попередньої частини!до попередньої частини!до попередньої частини!

О МАММА МІЯ!!! ВІД ХІТ-ПАРАДУ ДО ХІТ-ПАРАДУ!
Ага! Не чекали?!     Ще в листопаді 1974 року, коли АВВА була на гастролях, Стіг Андерссоон заявив, що команда Андерссон/Ульвеус/Андерссон знайде час і складе щось для майбутнього шведського відбіркового туру Конкурсу Пісні Євробачення 1975 року. Замість того, щоб складати нову пісню, було вирішено використати вже записану, але не випущену BANG-A-BOOMERANG. Представляти її повинна була, звичайно, не АВВА, а дует Svenne & Lotta, теж зв'язаний з Polar. Тому в січні 1975-го року з фонограми пісні були вилучені голоси учасників гурту і Svenne & Lotta записали свої вокальні партії. Однак, на відбірковому турі у лютому вони зайняли тільки третє місце. Таким чином були поховані їхні мрії повторити успіх АВВА в попередньому році. Пізніше АВВА знову наклала свої голоси, і пісня була включена на їхній наступний альбом "АВВА".
    З 10 по 22 січня група зробила турне сусідніми країнами, почавши його виступом у замку Нуф в Осло і закінчивши в Університеті міста Умеа в рідній Швеції. Із середини лютого і майже до кінця березня більшу частину часу учасники групи провели в студії, записуючи пісні для нового альбому.
    Однієї з нових пісень була I DO, I DO, I DO - яскравий приклад пристрасті Бенні і Бйорна до європейської школи шлягерної музики, явища, що виросло на "музичних полях" Німеччини, Італії і Франції, - це романтичні, а часом і відверто солодкаві, але приємні мелодії - тобто практично та музика, яку сповідувала АВВА в плані як структури, так і в аранжуванні пісень. Вищезгадана пісня, за словами Бенні була наслідуванням відомому в п'ятдесятих роках диригенту й аранжувальникові Біллі Бо - характерний звук саксофонів у вступі був типовим для його композицій. I DO, I DO, I DO - одна з улюблених речей Фріди.
    12 березня АВВА приступила до запису знаменитої MAMMA MIA, про яку Бйорн сказав наступне: Це одна з тих аббівських пісень, яка не зробить жодного враження, якщо її зіграти тільки на роялі і гітарі. Вона вся побудована на всіляких хитрощах і накрутках, уповільненнях і прискореннях. Ця пісня - приклад того, як відмінне аранжування може піднести пісню слухачам у найбільше вигідному ракурсі... Цю композицію можна розглядати як таку, що найбільш повно виражає суть групи. Оглядаючись назад, я бачу, що це найхарактерніша, а можливо, і найпотужніша їхня річ, - говорить Майкл Третов, - у якій АВВА з'являється єдиним цілим, а не чотирма різними людьми.
    21 квітня був випущений третій альбом групи з невигадливою назвою "АВВА". Ніколи раніше жоден альбом не збирав у Швеції попередніх замовлень 150000 екземплярів, а до кінця 1975-го, коли його купили півмільйона шведів, кожен двадцятий житель країни став його власником. З піснями на зразок MAMMA MIA, S.O.S. і I DO, I DO, I DO, "АВВА", можливо, є першим альбомом, що складається практично тільки з пісень з жіночим вокалом (з багаторазовим накладенням). Наприклад, Бйорн проспівав тільки дві з одинадцяти пісень, серед яких немає чогось типу RОСК'N'RОLL BAND, WATCH OUT чи SUZY-HANG-AROUND. Буквально кілька речей, серед яких MAN IN THE MIDDLE (провалена спроба наслідування Стiвi Вандеру, - згадує Бенні), були не зовсім "переконливі"; всі інші цілком могли претендувати на роль сторони А на синглі. Із синглом I DO, I DO, I DO АВВА пощастило не набагато більше, ніж з SO LONG. Пісня зайняла всього лише 38-й рядок у британських чартах. Було схоже, що АВВА поступово виходить з моди в Англії, хоча ще є популярна в багатьох європейських країнах. Вважалося, що групи типу нашої (наділеної ярликом "Євробачення") і не повинні мати більш одного хіта, - пояснює Бйорн. Нестійкість становища групи знаходила відгук і у відносинах з британською студією грамзапису. Коли WATERLOO була хітом, нас возили в роллс-ройсi. Жили ми тоді в готелі першого класу. Пізніше, коли наші сингли стали займати менш високі рядки в чартах, в аеропорті нас зустрічали усе менш престижні автомобілі. Це ж можна сказати і щодо готелів.
    На щастя, у цей же час по австралійському телебаченню був показано ролик пісні MAMMA MIA, що відразу ж зробив АВВА дуже популярною в цій частині світу. Крім того були підготовлені ролики ще трьох пісень з альбому: S.O.S., I DO, I DO, I DO і BANG-A-BOOMERANG. Режисером був Ласс Холлстрем, з яким АВВА співробітничала ще влітку 1974-го на зйомках RING RING і WATERLOO. Він же став режисером і всіх наступних роликів так само як і фільму "АВВА -Кіно", знятого в 1977 році.
    Взагалі, треба зауважити, що своїм успіхом АВВА чимало була зобов'язана призначеними для розкручування групи відеокліпами: оскільки музиканти були фізично не в змозі об'їхати з гастролями усі країни, де виходили їхні пластинки, вони посилали туди замість себе свої відеозаписи. Хоча спроби знімати подібні ролики були ще з початку 60-х років, великого успіху вони не мали (до появи відео і MTV у 80-х). Однак, АВВА і Стіг Андерссон уже тоді зрозуміли правильність подібної стратегії, що дозволяє бути побаченими на телеекранах у будь-яких куточках світу, нікуди не виїжджаючи зі Швеції. Найпершим сиглом, для розкручування якого АВВА зняла відеоролик, став S.O.S.. Шведські ковбої
    На початку травня в Glen Studio відбувся запис MEDLEY: PICK A BALE OF COTTON/ON TOP OF OLD SMOKEY/MIDNIGHT SPECIAL. Попурі з народних пісень призначалася для виходу в Німеччині благодійного альбому Stars Im Zeichen Eines Guten Sterns, збори від продажу якого були передані у фонд для боротьби з раком. Нас попросили записати пісню для цього альбому, - згадує Бенні, - і, оскільки своєї нової пісні в нас у цей момент не було, ми вирішили записати це попурі. Це було доволі весело - ми почували себе розкуто, тому що пісні були написані не нами. Як на мене, вийшло непогано.
    "Подібні пісні подобалися і мені, і Бенні, - говорить Бйорн, - але мені, мабуть, вони були все-таки трохи ближче, оскільки в Hootenanny Singers ми грали саме таку музику. Пізніше цей запис, який дуже подобався Фріді, був використаний як друга сторона синглу SUMMER NIGHT CITY - єдиний випадок, коли АВВА випустила матеріал, складений не ними самими.
    Просування групи до слави в цей період навряд чи можна охарактеризувати як стрімке - у Британії була випущена реміксована версія RING RING, але їй вдалося досягти лише 32 рядка. Коли SO LONG взагалі не потрапила в чарти, а I DO, I DO, I DO зайняла 38 місце, видавалося, що їхній зліт був лише спалахом у ночі невідомості... Але саме в цей момент вони вступили в один із найтриваліших періодів хітів в історії поп-музики. А почалося усе з пісні, що за 3 хвилини 22 секунди підсумувала все краще, що було в АВВА. Випущена в червні S.O.S. досягла 6-й рядка, почавши тим самим смугу з 18-ти Тор-10 синглів, що тягнеться від вересня 1975-го до січня 1982-го. Тільки Rolling Stones, Elvis Presley. The Beatles, Cliff Richard і Madonna можуть похвалитися більшим!
    Із середини червня АВВА відправилася в чергове літнє турне концертними майданчиками країни. Планувалося закінчити його 7-го липня, але Агнета застудилася, у результаті чого кілька концертів була відкладено, тому турне закінчилося 10-го. Буквально на наступний же день Бенні з Фрідою знову окупували студію, щоб записати декілька пісень для сольного альбому Фріди "Frida Ensam", робота над яким почалася давним-давно. 4 серпня почався запис відразу трьох нових речей: I WANT YOU, BOOGALOO (згодом - DANCING QUEEN(ТАНЦЮЮЧА КОРОЛЕВА)) і TANGO (згодом - FERNANDO), двом з яких призначено було стати найбільшими хітами групи АВВА. Що ж стосується I WANT YOU, то це був типовий рок-н-рол у виконанні Бйорна. Далі пробного запису справа не пішла, якщо не вважати гітарних рифів, використаних пізніше при записі пісні DOES YOUR MOTHER KNOW.
    Пісня FERNANDO була написана спеціально для включення на сольний альбом Фріди, але Стіг Андерссон заявив, що не гріх записати таку пісню всією групою. Бйорн взявся складати англійський текст, а сам Стіг після двох місяців пошуків б'є в десятку назвою FERNANDO.
    На самому початку вересня вийшов сингл MAMMA MIA/INTERMEZZO NO.1. Він миттєво виявився в британському хіту-параді, але не зміг зайняти перше місце, де міцно облаштувалася пісня BOHEMIAN RAPSODY групи Queen, що протрималася феноменально довго - 9 тижнів. До того моменту, коли Фреддi Меркюрi зі своєю командою нарешті звільнив п'ядестал, MAMMA MIA знаходилася в хіт-параді уже протягом 7-ми тижнів, останні два тижні - у "гарячій трійці". І при усьому цьому в неї ще вистачило сил вийти на перше місце і протриматися там два тижні, переконавши найв'їдливіших критиків, що АВВА - це щось більше, ніж деякі сумнівні вискочки з Євробачення.
    Після випуску синглу MAMMA MIA нас захлиcнув потік телексів із усіх куточків світу", - згадує Бйорн, - у яких повідомлялося, що наша пісня стала хітом номер один там-то і там-то... і отут теж. Нарешті ми стали інтернаціональними"! Але у чому магія АВВА для різних людей з різних країн? Навіть самі учасники гурту і донині можуть лише робити припущення. Крім всього іншого MAMMA MIA зробила членів групи суперзірками в Австралії, де протягом кількох наступних років ті сприймалися як напівбоги: один раз в австралійській Тор-10 виявилося відразу п'ять синглів групи, а випущений в Австралії збірник Greatest Hits розійшовся тиражем майже в мільйон екземплярів - і це в країні з населенням всього в 14 мільйонів!
    У середині 1976-го року MAMMA MIA стала п'ятим хітом АВВА, який увійшов у Тор-40 у США, і це всього за два роки - неймовірне досягнення для групи з неангломовної країни (правда, до цього часу АВВА припинила записувати пісні якою-небудь мовою, крім англійської). Коли Бенні запитали, що він може сказати з цього приводу, від відповів: А навіщо записуватися шведською мовою? Наші англомовні записи у Швеції й так усі купують. На початку листопада АВВА зробила другий вояж у США. Протягом двох тижнів вони виступали в різних телешоу з такими піснями як S.O.S., I DO, I DO, I DO і WATERLOO, а 16-го вилетіли у Швецію, щоб встигнути на презентацію своєї нової довгограючої платівки. Мамма мія!!!
    17-го листопада був випущений збірник їхніх кращих речей GREATEST HITS, у який увійшли: S.O.S., HE IS YOUR BROTHER, RING RING, HASTA MANANANINA, PRETTY BALERINA, HONEY HONEY, SO LONG, I DO, I DO, I DO, PEOPLE NEED LOVE, BANG-A-BOOMERANG, ANOTHER TOWN, ANOTHER TRAIN, MAMMA MIA, DANCE (WHILE THE MUSIC STILL GOES ON), і WATERLOO. Пізніше, коли друкувався другий тираж, на альбом була включена і пісня, що встигла до цього часу стати грандіозним хітом - FERNANDO.
    Треба сказати, що назва нового альбому багатьом критикам видалася підозрілою. Кращі пісні? Але чи проіснувала АВВА досить довго для цього? Однак, британські покупці в такі деталі не вдавалися: це був новий диск АВВА з усіма їхніми хітами на сьогоднішній день (а саме шістьма, включаючи FERNANDO - третій сингл групи, що дійшов до 1-й позиції в хіт-параді Сполученого Королівства), плюс до цього кращі пісні з двох раніше вийшовших дисків і кілька шведських хітів, раніше не відомих у З'єднаному Королівстві, таких як PEOPLE NEED LOVE і HE IS YOUR BROTHER.
    Забігаючи вперед, відзначимо, що цей альбом пробув у хіт-параді Британії довше всіх інші платівки АВВА - приголомшуючі 130 тижнів (2 роки!), причому 11 з них на першому місці - і був проданий тиражем у 3 мільйони екземплярів. Усю другу половину листопада АВВА допомагала Майклу Третову в записі пісень для його власного альбому! Останній свій сингл він випустив ще в 1968 році на фірмі Knappupp, і, здавалося, назавжди покінчив із творчістю, вирішивши цілком присвятити себе звукозапису, але ні! - Коли я почав працювати в Glen Studio, я годинами затримувався в студії після роботи, щоб гарненько освоїтися, і так вийшло, що в мене нагромадилося чимало робочих фонограм. Я думав запропонувати ці речі групі Beatmakers (команда, неодноразово брала участь із групою АВВА в турне), але шведське відділення фірми CBS запропонувало мені самому записати альбом. Цікаво, що клавішне соло Бенні в композиції за назвою SANDWICH, дуже схоже на фрагмент, що випереджає приспів у знаменитої MONEY, MONEY, MONEY, записаної значно пізніше. Мені здається, що він уже тримав це соло в голові і вирішив спробувати його в моїй пісні і подивитися, наскільки актуально воно пролунає!
    У грудні АВВА в основному відпочивала, хоча Бйорн із Бенні продюсували новий альбом Теда Гардештада і якийсь час усе-таки проводили в студії. Кілька разів до них приєдналася і Фріда. Треба сказати, що це був останній сторонній проект, на який звернулися учасники групи - протягом кількох наступних років вони займалися тільки власною кар'єрою. Святкуючи Різдво 1975-го року, група вже розуміла, що їхня короткочасна немилість у публіки переборена завдяки S.O.S.. Але навряд чи вони могли припустити, який успіх очікує їх у наступному році.
    У березні вийшов новий сингл групи FERNANDO/HEY, HEY, HELEN, а наприкінці місяця АВВА приступила до запису KNOWING ME, KNOWING YOU і THАT'S ME. До цього часу АВВА повернулася нарешті в чарти Британії: восени 1975-го року їхня пісня S.O.S. досягла 6-го рядка у хіт-параді, а 31-го січня 1976-го MAMMA MIA після майже дворічної перерви піднесла їх на вершину музичного Олімпу. Відчувши, що залізо треба кувати, поки воно гаряче, Бйорн терміново написав англійський текст до пісні FERNANDO (шведський варіант належав перу Стіга). До травня пісня стала їхнім третім синглом номер один в Англії. Особливо приголомшуючим був успіх в Австралії - телевізійну програму за участю АВВА там подивилося більше австралійців, ніж звіт про перше висадження на Місяць у 1969 році.
    Більш вдалого часу для випуску нового альбому не можна було й уявити. У цей час Майкл Третов пішов з Glen Studio і відтепер практично всі записи здійснювалися на їх улюбленій Metronome Studio. Першою з пісень для нового альбому стала KNOWING ME, KNOWING YOU, що спочатку мала такі робочі назви як RING IT чи NUMBER ONE, NUMBER ONE. Я вважаю цю пісню однієї з п'яти наших кращих, - заявляє Бенні, - але з нею вийшов деякий конфуз: після її випуску ми отримали листа, у якому хтось повідомляв нам, що один музичний фрагмент дуже схожий на фрагмент із якогось американського хіта кінця 60-х. Ми завжди намагалися уникати подібних речей; якщо нам здавалося, що придумана нами мелодія нагадує деяку вже існуючу, ми зв'язувалися з усіма знайомими музичними видавцями і просили чи сказати не так це. Якщо так і виявлялося, ми миттєво знищували пісню.
    У це же час була записана одна із улюблених пісень Агнети THАT'S ME, слова до якого написав Стіг Андерссон. У квітні була записана пісня, на прикладі якої добре видно прагнення Бенні і Бйорна спробувати різні варіанти однієї і тієї ж мелодії. На початку був відпрацьований варіант, у якому Бйорн узяв на себе основний вокал, - називалася вона WHY DID IT HAVE TO BE ME. Потім Бенні запропонував зробити з пісні щось "гавайське". Переробили не тільки слова, але і все аранжування, у результаті чого з'явилася HAPPY HAWAII, яку заспівали Агнета з Фрідою.
    Знаменита MONEY, MONEY, MONEY, робота над якою почалася у середині травня, становить собою яскраве підтвердження теорії Бйорна про те, що головне в текстах популярних пісень не зміст слів, а їх звучання. Добре, звичайно, коли вдається поєднати одне з іншим, як у THE WINNER TAKES IT ALL, але часто це буває просто неможливо зробити! Через кілька днів після цього в Німеччині, а потім і по всьому світі поширилися чутки про загибель всіх учасників ансамблю, крім Фріди, в авіакатастрофі. Групі довелося виступити по телебаченню із заявою про те, що слухи про їхню загибель сильно перебільшені. У червні 1976 року відбулися знаменні події: АВВА стала єдиними представниками світу поп-музики, запрошеними брати участь у гала-концерті на святкуванні весілля короля Швеції Карла Густава і Сильвії Соммерлат. Це було визнанням того, наскільки значними представниками Швеції стала АВВА. Як один раз зазначив Бйорн - Перемога на Євробаченні - це як перемога Швеції в Чемпіонаті світу з хокею! Танцюючі капелюшки
    Група була готовою урочисто обнародувати нову пісню до відповідного випадку. Пізніше вони заявляли, що пісня DANCING QUEEN не була спеціально створена для королівського весілля і була задумана півроку раніше, все ж перед королівською парою АВВА виконала саме цю пісню. Природно, що через кілька тижнів вона була випущена синглом. До цього часу вже було ясно, що кожен новий диск АВВА буде хітом. DANCING QUEEN злетіла на верхні позиції англійського хіт-параду і через двох тижнів досяг 1 місця, де твердо тримався 6 тижнів. Протягом першого місяця після виходу диску, він був проданий тиражем у півмільйона екземплярів, а загальний тираж перевищив мільйон, що, взагалі-то є досить рідкісним випадком для синглу у Сполученому Королівстві. Крім того, він займав високі позиції в хіт-парадах інших європейських країн, а також (неминуче) і Австралії. А що ще більш важливо, так це те, що цей сингл став першим (і єдиним!) хітом АВВА на першій позиції в США і перший досяг мільйонного рівня продажів в Америці.
    У це же час по шведському телебаченню вперше була показана спеціальна програма, цілком присвячена АВВА, зі сценами, знятими на приналежному групі острові в Стокгольмському Архіпелазі. Трохи згодом вирішено було знову переробити пісню HAPPY HAWAII. Заспівати її повинний був Бйорн, у результаті чого повернення до первісного - трохи переробленого - варіанту WHY DID IT HAVE TO BE ME стало неминучим. Взагалі всередині групи було вирішено, що Бйорн буде співати хоч по одній пісні на кожному альбомі, але пісень спеціально для його не писалося: ставка завжди робилася на Агнету і Фріду. Пізніше пісня HAPPY HAWAII була використана в австралійських мультфільмах, зроблених спеціально до пісень групи. Також вона стала другою стороною синглу KNOWING ME, KNOWING YOU. 30-го серпня відбулося накладення партії струнних інструментів на фонограму пісні MY LOVE, MY LIFE. Це була перша пісня групи, для якої Рутгер Гуннарссон підібрав аранжування зі струнних.
    Завершувала альбом інструментальна композиція, яка спочатку називалася FIOL, а потім перейменована в ARRIVAL. Дружина дизайнера обкладинки Рунь Содерквиста, який вигадав зняти четвірку у гелікоптері, сказала, що ARRIVAL (тобто "Прибуття") - непогана назва і для всього альбому. Ідея прийшлася до смаку всім, особливо Майклу Третову, у якого ця назва асоціювалася з прибуттям іншого роду: 12-го вересня в нього народилася дочка й у ці дні він метався зі студії в пологовий будинок і назад! 11-го жовтня у світ вийшов новий альбом АВВА ARRIVAL. Перш ніж він потрапив у магазини, ARRIVAL уже встановив рекорд зібравши найбільшу кількість попередніх замовлень у Сполученому Королівстві - 300.000 екземплярів ,що було на 30% більше попереднього рекорду (альбом групи The Carpenters HORIZONT 1975 року). Відразу після випуску ARRIVAL досяг високих позицій у хіт-параді альбомів Великобританії, де знаходився біля двох років, 10 тижнів з яких на першому місці. Він став першим альбомом АВВА, що увійшов у Тор-20 у США і став "золотим" за результатами продажів (пізніше GREATEST HITS перевищив це досягнення і став "платиновим"). Ось і прилетіли!
    Можна було справді говорити про "появу" АВВА в 1976 році - як у комерційному, так і в музичному плані. У ранні дні було даремно посилати наші записи в інші країни, - скаржиться Бенні, - сам факт того, що ми зі Швеції, означав, що ніхто жодного інтересу до нас не виявляв. Іншим приємним сюрпризом було світове визнання найвищого технічного рівня записів групи. Було дуже приємно вислухувати похвали від англійських і американських звукорежисерів, - згадує Майкл Третов, - а коли мене похвалив Білл Портер, що записував Елвіса Преслі, я відчув себе на сьомому небі! Вдома, однак, ситуація була складнішою. Шведська музика 70-х ніби розділилася на дві частини: "розважальну" і "прогресивну". АВВА успішно представляла перше угруповання, що в усвідомленні радикально налаштованої молоді робило групу "крайньо правими".
    Крім того, і самі пісні АВВА поділялася на комерційні і некомерційні, що у даному культурному кліматі мало синоніми відповідно "погані" і "гарні". Ускладнювало справу (і не тільки в Швеції) і те, що група працювала в руслі поп-музики, як би в противагу рок-руху.
    Усі в учасниках групи - від їхнього образу милих подружніх пар, вбраних у красиві костюми, до офіційно наклеєного ярлика "крайньо правих" було повною протилежністю "вічно молодих" рок-символів у драних майках, що сповідували наркотики і вільну любов. На їхньому тлі члени АВВА здавалися якимись нереальними. Нас судили не за нашими справами, а за нашим виглядом, - говорить Бенні. АВВА розпікали на всі лади і тільки вже у вісімдесяті роки стали віддавати їй належне. Ті ж люди, що лаяли мене на всі лади за те, що я граю для АВВА, тепер лізуть у приятелі і викликують: "О! АВВА - це щось!", - знизує плечима Майк Ватсон.
    У жовтні АВВА вперше побувала "за залізним завісами". У Польщі їх чекав приголомшливий успіх: усі кошти, виділені урядом фірмам грамзапису на видання платівок західних груп у 1976 році, були витрачені на випуск 800 тисяч копій альбому ARRIVAL! Слідом за поїздкою в Польщу група відправилася на три тижні в Штати, де виступила в декількох телевізійних програмах і дала кілька прес-конференцій. Візит групи викликав значний інтерес у США. Серед подій цього туру було телевізійне шоу зі співаком Діном Шором у ролі ведучого, який запропонував Бенні і Анні-Фрід завершити весіллям на очах у багатомільйонної американської телевізійної аудиторії їх заручини, які до цього часу тривала вже сім років. Однак, пропозиція була відхилена. Бенні і Фріда сказали наступне: Якщо б ми думали, що це зміцнить наші відносини, то одружилися б прямо завтра, але так як ми заручені вже близько 7-ми років, то згодні почекати ще. Можливо, ми одружимося, коли в нас буде час - ми ж дуже зайняті люди.
    Першого листопада був випущений сингл MONEY, MONEY, MONEY/CRAZY WORLD. Друга пісня нарешті побачила світ, хоча була записана ще в жовтні 1974-го року. Висувалася пропозиція включити трохи змінений її варіант на альбом ARRIVAL, але цього не трапилося. Це - нормальна річ, але концепцію альбому якось не вписалася, - говорить Бйорн, - от ми і вирішили використати її принаймні у якості другої сторони синглу.
    15-го листопада АВВА вилетіла в Лондон на чотири дні, щоб виступити по телебаченню, а весь кінець року віддала підготовці до турне, запланованого на наступний рік. Оскільки гурт прагнув відтворити на концертах звук максимально наближено до студійного, Бенні і Бйорн почали набирати музикантів і зрештою група нараховувала біля 20-ти музикантів і співаків, включаючи і саму четвірку. Спочатку планувалося зробити турне по Австралії в листопаді 1976-го, а наприкінці січня 1977-го дати серію концертів по Європі, однак, робота над альбомом ARRIVAL примусила скорегувати плани. Щоб фінансувати австралійське турне, АВВА записала нову версію пісні FERNANDO. Запис був використаний у п'ятьох австралійських комерційних радіопередачах.

продовження історії тут!продовження історії тут!продовження історії тут!


ГОЛОВНА
Історія | Музика | Вірші | Фото | MP3 | Soft
Лінки | Пошта | Відгуки | Банери | Автор



Українська банерна мережа

Copyright Теодор Лещак 2002-2009
Hosted by uCoz