Сторінка гурту ABBA в Україні Історія

до попередньої частини!до попередньої частини!до попередньої частини!

ЖИТТЯ ПІСЛЯ ЖИТТЯ
Фініта ля комедія!     У перші дні 1982 року в Бйорна і його нової дружини Лени народилася дочка Емма, а незабаром і в Бенні з Моною народився син Людвіг. Із середини лютого до кінця березня Фріда записувала пісні для свого другого сольного альбому SОМЕTHіNG'S GOING ON, продюсером якого став Філ Коллінз. Усі композиції були написані спеціально для цього проекту, крім пісні самого Коллінза YOU KNOW WHAT I MEAN з його першого альбому FACE VALUE. Бенні з Бйорном теж повинні були внести свій внесок, але швидко зрозуміли, що їхня музика не вписується в продюсерську концепцію Коллінза, тому жодної їхньої пісні на альбомі немає.
    Альбом Фріди аж ніяк не провалився, але його участь у хіт-парадах обмежилася 7 тижнями, причому вище Тоp-20 він так і не піднявся, хоча записані на ньому пісні належали таким маститим авторам, як Браян Феррі, Джорджо Мородер, Стівен Бішоп і сам Філ Коллінз, та й взагалі для дебютного сольного альбому SОМЕTHіNG'S GOING ON був дуже непоганим альбомом, але все-таки в ньому не відчувалося тієї магії і найтоншої алхімії, за допомогою якої викристалізовувалося неповторне звучання групи.
    Зараз здається дивним, що АВВА не розпалася відразу ж після виходу альбому VISITORS - адже на той час усі її учасники вже втомилися від спільної роботи. Навіть тоді, коли все начебто йде відмінно, бувають моменти відтоку сил і перепади настрою, - говорить Бйорн, - просто не відразу сприймаєш це як сигнал, що сповіщає, що ти втомився від усього взагалі. Тільки з плином часу зауважуєш, що з кожним днем все менше і менше тягне в студію. 19-го березня вийшов другий сингл із нового альбому. HEAD OVER HEELS/ VISITORS став найменш успішним синглом групи за 7 останніх років - тобто з 1975 року. Він навіть не зміг увійти в британський Тор-20. Це зовсім не означає, що пісні, записані на ньому, були гірші, ніж звичайно - просто час групи пройшов, і меломанам уже потрібна була інша музика.
    Плани групи на 1982 рік були дуже розпливчасті і змінювалися ледве не щодня: то планувалося здійснити проект 1977 року - випустити подвійний альбом, одна платівка якого була б добіркою "живих" записів п'яти чи шести концертів, а друга містила б новий студійний матеріал, то АВВА збиралася просто зайнятися записом нового альбому. Зрештою перевага була віддана другому варіанту, після чого в травні група приступила до запису трьох нових пісень. За іронією долі найслабша з них - YOU OWE ME ONE (ТИ ВИНЕН МЕНІ ОДНЕ) - першою вийшла у світ: вона була використана у якості другої сторони синглу 1983 року UNDER ATTACK (АТАКОВАНИЙ). Двома іншими піснями були: випущена тільки в 1993 році I AM THE CITY (Я - МІСТО) і нереалізована й донині JUST LIKE THAT (САМЕ ТАК).
    Любителям музики Бенні і Бйорна назва останньої пісні може видатися знайомою. Справді, пісня з такою назвою була написана ними для альбому дуету GEMINI, який вони продюсували в 1985 році, однак, її куплет не має нічого спільного з первісним, та й приспів сильно відрізняється від того, що був на початку. Проте, первісний варіант навряд чи коли-небудь побачить світ, про що Агнета дуже шкодує: Я не чула цієї пісні декілька років, але пам'ятаю, що тоді вона мені подобалася і взагалі була однією із моїх найулюбленіших речей групи. Сподіваюся, що коли-небудь вона все-таки буде випущена. Що стосується I AM THE CITY, то Бйорн і Бенні не прийшли в захват від того, що в 1993 році пісня потрапила на альбом MORE ABBA GOLD, - вони висловилися, що якщо пісня була відкинута ними тоді, то чого ж витягати її з небуття тепер.
    Улітку члени групи як завжди відпочивали; щоправда Фріда на початку липня на кілька днів відправилася в Лондон, щоб зняти відео-кліпи двох пісень зі свого нового альбому. До серпня АВВА поховала ідею запису нового альбому - замість цього вирішено було випустити подвійний альбом, у який увійдуть кращі сингли групи, додавши туди пару нових пісень. Оскільки ні I AM THE CITY (Я - МІСТО), ні тим більш YOU OWE ME ONE для першої сторони не годилися, Бенні і Бйорну довелося спробувати скласти щось більш вагоме. Ну що тут скажеш?
    На початку серпня АВВА приступила до запису пісень UNDER ATTACK і САSSАNDRА, а двадцятого серпня була зроблена перший пробний запис останньої пісні групи взагалі. І якої пісні! Що й говорити, така річ як THE DAY BEFORE YOU CAME була гідна перегорнути останню сторінку в книзі життя такої групи як АВВА. Пісня не стала великим хітом, але заслуговувала стати й номером один - просто часи змінилися, і молоді потрібна була інша музика. Оскільки Бйорн написав текст про звичайне життя звичайної жінки (напевно, це краща його робота за всю історію групи), вони з Бенні попросили Агнету виконати пісню соло, причому заспівати її так, як проспівала б звичайна жінка з повсякденними турботами, а не співачка. А потім критики лаяли її за невиразне виконання!, - обурюється Бйорн. Бенні, натомість, не впевнений, що вони зуміли запрезентувати пісню з кращої сторони: Можливо, Агнета повинна була все-таки залишатися співачкою, а не грати роль жінки, про яку співає. І ще я не впевнений, що ми правильно вирішили питання з аранжуванням, У будь-якому випадку, я сподіваюся, що хтось коли-небудь захоче записати свою версію цієї пісні і зробить це краще нас, тому що я дуже люблю цю річ і вважаю, що вона заслуговує кращої долі.
    Отже, у серпні остання спільна робота була завершена, і учасники групи помалу почали займатися своїми власними проектами. Агнета прийнялася підбирати матеріал для свого першого сольного альбому англійською мовою, продюсером якого став Майк Чепмен, Фріда зайнялася розкручуванням свого альбому SОМЕTHіNG'S GOING ON у Європі і США.
    18 жовтня вийшов сингл THE DAY BEFORE YOU CAME/ САSSАNDRА. Хоча в деяких країнах він зміг пробитися у верхню частину хіт-парадів, у Британії він досяг лише 32 рядка. Це всерйоз показало, що ера АВВА закінчується, і це було, напевно, ще однією з причин, через які група припинила спільну діяльність. Мені здається, що до цього часу ми перестали відчувати, де протікає головне русло поп-музики, в яке ми з такими зусиллями зуміли потрапити, - говорить Бйорн. - Потрапити туди неймовірно складно, але і потрапивши, ви можете протриматися там буквально кілька років. Візьміть, наприклад, BEE GEES з їхньою ерою диско - вони все робили абсолютно правильно, але на початку вісімдесятих раптом стали всім зовсім нецікаві. Так само справа полягає і з іншими зірками. Є, звичайно, виключення, такі як Пол Маккартні, який майже тридцять років знаходиться на гребені успіху, чи Елтон Джон, який вийшов було з моди, але зумів знову стати одним з музичних стовпів сучасності, - але це геніальні артисти і вони не пливуть туди, куди несе їх "головна течія", а самі прокладають головне русло.
    8 листопада вийшов подвійний альбом кращих синглів групи: THE SINGLES - THE FIRST TEN YEARS. До кінця другого тижня після появи в британських чартах альбом досяг першого місця, однак покійний Джон Леннон знову не дав всмак поцарювати, до Різдва зігнавши альбом з першого рядка диском THE JOHN LENNON COLLECTION (збірник його кращих хітів). Але ж Різдво завжди було часом, коли диски АВВА йшли нарозхват. Це був останній альбом АВВА як живої групи і, як всі попередні їх платівки останніх років, відразу ж потрапив у верхні рядки хіт-парадів по всьому світі, крім США, з приводу чого Бйорн зауважив: Дуже багато хто скаже, що ми підкорили США, оскільки наші альбоми там стали платиновими. Я не знаю, чи можна вважати Америку скореною, зате я знаю, що немає такого місця, де б не слухали АВВА, крім, хіба, Китаю, але я не думаю, що там багато програвачів. А якщо вони там усе-таки є, то і там слухають нашу музику.
    Хоча зараз добре видно, що до цього часу АВВА фактично уже розпалася, тоді члени групи ні в чому ще не були впевнені, у результаті чого робили суперечливі заяви про майбутнє гурту: у вересні Фріда в розмові з журналістами сказала, що 1983 рік АВВА проведе записуючи новий альбом, який вийде восени; а в жовтні Агнета заявила: Ми будемо продовжувати працювати разом, поки це нам подобається і нам є що сказати в музичному плані, а я думаю, що нам є що сказати!. У Бйорна з Бенні взагалі була повна невизначеність: у листопаді вони сказали, що займуться мюзиклом, але потім знову повернуться до спільної роботи з Агнетою і Фрідою, а буквально наступного дня заявили, що ще не вирішили чи будуть у 1983 році писати мюзикл чи записувати новий альбом у складі групи. До грудня, однак, рішення було прийняте: наступні два роки вони присвятять створенню і запису мюзиклу CHESS, і тільки після цього вирішиться питання, чи буде АВВА знову працювати разом. Хоча в 1983 році Агнета з Фрідою в один голос висловили сподівання, що АВВА збереться знову, а Бйорн у 1984-му заявив, що можна взятися за черговий спільний альбом, коли вже робота над мюзиклом закінчена, цього так і не трапилося. У лютому 1983 вийшов останній сингл групи UNDER ATTACK/YOU OWE ME ONE.
    У червні 1983 року вийшов перший сольний альбом Агнети англійською. До цього часу вона випустила безліч сольних платівок, але всі вони були шведською мовою і становили невеликий інтерес за межами Скандинавії. Продюсером WRAP YOUR ARMS AROUND ME (ОБіЙМИ МЕНЕ) став Майк Чепмен, який досяг певних успіхів на початку сімдесятих, коли працюючи в партнерстві з Ніком Чином, створив ряд хітів для SWEET, MUD, SMOKIE, Suzi Quatro та інших.
    Переїхавши наприкінці сімдесятих у США, Чепмен став працювати самостійно: він сам пише хіти і найбільший міжнародний успіх досягає з Blondie. На жаль, Чепмен виявився не здатним написати стовідсоткові шлягери для Агнети, але незважаючи на це, її перший диск так само як і англійський альбом Фріди на якийсь час потрапив у британський Top-20. Це був досить напружений рік для Агнети, оскільки вона ще й виконала пісню до шведського фільму P&B і з'явилася в іншому шведському фільмі RASKENSTAM.
    У спробі повторити успіх альбому THE SINGLES-THE FIRST TEN YEARS, що вийшов на Різдво 1982 року, у переддень Різдва 1983 року був випущений черговий збірник. THANK YOU FOR THE MUSIC досяг деякого успіху в британських чартах, хоча й не містив нічого нового, хіба дещо з маловідомих речей. У цьому ж році шведська пошта зробила групі АВВА дуже рідкісний комплімент тим, що випустила ювілейну серію марок із зображенням відомих шведських музикантів, і єдиними представниками поп-музики були, звичайно ж, члени АВВА.
    У 1984 році був випущений ще один сольний альбом Фріди - SHINE. Цього разу в ролі продюсера виступив Стів Лілліуайт, на рахунку якого успішні роботи з такими музикантами, як U2, SIMPLE MINDS і Peter Gabriel. Цей альбом мав ще менший успіх, ніж попередній, і зруйнував надію Фріди досягти статусу міжнародної зірки; з тої піри вона припинила записуватися, переключившись на роботу на телебаченні й у різних шоу.
    Наприкінці 1984-го року вийшов альбом CHESS, який Шахові королі займав весь час Бйорна і Бенні протягом 2-х років - мюзикл, над яким вони працювали разом з Тімом Райсом. Сюжет розповідав про чемпіонат світу з шахів між американцем і росіянином. Він безумовно був навіяний реальним чемпіонатом між американцем Боббі Фішером і його російським супротивником Борисом Спасським, який проходив в Ісландії у 1972 році. Це відбувалося задовго до поразки комунізму в Східній Європі, і змагання Фішер - Спасський розглядалося як відображення холодної війни, яка 25 років розділяла світ. Сюжет будувався на коханні російського чемпіона до дівчини з вільного світу і політичних проблем, що випливають з їх відносин.
    У мюзиклі було дві основні пісні. Перша, ONE NIGHT IN BANGKOK, у виконанні Мюррея Хеда досягла десятки найпопулярніших пісень у Британії, була великим хітом у багатьох інших країнах, а в Америці увійшла навіть у Тор-3, що є безумовним успіхом. Друга пісня, I KNOW HIM SO WELL, виконана дуетом Елейн Пейдж і Барбари Діксон, стала грандіозним хітом в Англії, де займала вищий рядок у хіт-параді синглів цілий місяць на початку 1985 року. Вона стала найчастіше передаваною піснею на Британському радіо.
    Подвійний альбом зі звуковою доріжкою CHESS також мав успіх (може і не за стандартом АВВА) - Тор-10 у Великобританії і Тор-50 у США. Мюзикл був поставлений у Лондоні в 1986 році на сцені Prince Edward Theater, де з успіхом йшов кілька років.
    У 1985 році вийшов другий сольний альбом Агнети - EYES OF A WOMAN, продюсером якого був Ерік Стюарт - один із засновників групи 10СС. Крім того, він написав і кілька пісень для альбому. Серед інших авторів були Джефф Лінн (засновник ЕLО, а пізніше один із TRAVELING WILBURIYS), Джефф Дауніс (один з BUGGLES, а пізніше YES) і Джастін Хейвард (автор шлягерів для MOODY BLUES). Проте, альбом мав менший успіх, ніж її попередній диск.
    У 1987 році вийшов третій сольний альбом Агнети - I STAND ALONE. Продюсером був Пітер Сетера з групи CHICAGO. Коли альбом потрапив у британські хіт-паради тільки на один тиждень, Агнета зрозуміла як важко стати міжнародною зіркою і надалі випускала диски тільки для скандинавського ринку.
    Друга половина 80-х була періодом, коли, здавалося, що усі забули про групу. І це продовжувалося б, якби не Стіг Андерссон, який досяг пенсійного віку і вирішив продати Polar Music (чиїм основним капіталом був каталог записів АВВА) концерну Polygram, одному з шести китів звукозаписної індустрії. У свій зоряний період АВВА воліла підписувати контракти з багатьма компаніями грамзапису по всьому світі, а не з однією великою. Цей підхід у ті часи здавався більш вигідним, оскільки без сумніву Polar Music вигравала більше від передоплат і конкуренції між різними компаніями (Atlantic, відділення WEA в Америці, Epic, відділення CBS у Британії й інших конкурентах в інших частинах світу), які будуть намагатися випустити АВВА найбільшим тиражем, оскільки коли прийде час поновлення контракту зі Стігом, він зможе дозволити їм випускати диски групи не тільки там, де вони зараз діють, але й в інших частинах світу.
    Стіг Андерссон з цього приводу говорив наступне: При укладанні контрактів гроші мене мало цікавлять; я дивлюся, що ця компанія робить для нашого розкручування і чи правильно вона це робить. Я не вірю в угоди, що покривають увесь світ - компанія може бути впливовою в одній частині світу і слабко представленою в іншій. Усі залежить від людей, які в ній працюють. Я добре ладжу з людьми, які мені подобаються, і ми освоюємо одну країну за іншою.
    У такий спосіб стояли справи в перші десять років роботи групи, але до кінця 80-х, коли бухгалтери і юристи, що слабко розбираються в потенціалі хітів, стали заправляти музичним бізнесом, компанії не бажали інвестувати кошти в підприємства, які вони не контролюють по всьому світі. Таким чином, коли Polygram запропонував Стігові велику суму за права Polar Music (і, звичайно ж, каталог АВВА) по всьому світі, тому залишалося тільки погодитися. Концерн заплатив за каталог більше 10 мільйонів фунтів стерлінгів (за тодішнім курсом 15 мільйонів доларів).
    Зміна власника почалася в перший день 1990 року, і завершилася два роки згодом, коли закінчилася дія останнього з існуючих ліцензійних контрактів і з'явилася можливість багато чого зробити для відродження інтересу до однієї із найбільших груп за всю історію поп-музики.
    Ця можливість стала тим більше реальною, що підготовчу роботу за Polygram уже зробили інші - на початку дев'яностих років з'явилася відмінна наслідувальна група BJORN AGAIN, квартет з Австралії, що домігся великого успіху своїми сценічними шоу, що відтворювали оригінальне виконання класичних пісень АВВА. BJORN AGAIN були приречені на успіх - адже вони представляли публіці саме те видовище, за яким люди так скучили. Вони дуже намагалися навіть зовні виглядати як АВВА (дві дівчини, Трейсі Едамс і Аннет Джоунс, носили волосся точнісінько як в Агнети і Фріди; правда, Гейвін Едвардс і Пітер Сміт - які відповідно зображали Бйорна і Бенні - виглядали не настільки схоже). Ретельно і до деталей відтворюючи виконання пісень АВВА, учасники групи BJORN AGAIN домоглися приголомшливого успіху. Вони і донині безперестанку гастролюють, збираючи повні зали по всій Європі. Австралійська група прийшлася по душі усім - як батькам, що пам'ятали класичні хіти, так і підліткам, що позичали один в одного старі альбоми АВВА, знайдені у фонотеках своїх тат і мам.
    Наступним кроком до відродження слави АВВА був зліт ERASURE на вершину британських хіт-парадів граючого в стилі електропоп дуету ERASURE (Вінс Кларк і Енді Белл) із записаними на "сорокап'ятку" чотирма піснями АВВА, виконаними у звичній манері ERASURE. Вже увійшовши в число визнаних англійських виконавців і маючи за плечима довгий список хітів, а крім того три альбоми, які один за одним вийшли на перше місце у Великобританії - THE INNOCENT (НЕВИННИЙ) , WILD! (З РОЗУМУ ЗіЙТИ!) і CHORUS (ХОР), - ERASURE проте ніколи ще не випускали синглу, який би так високо поднявся у хіт-парадах, поки вони не записали "сорокап'ятку", що стала даниною вдячності групі, під музику якої пройшла їхня юність.
    Спочатку вони збиралися записати цілий альбом з новими версіями хітів АВВА, але тягар слави не залишав Вінсу і Енді вільного часу для цього. У підсумку з'явилася "сорокап'ятку" під назвою АВВА-АSQUE, на яку ввійшли чотири класичні пісні АВВА: Lay All Your Love On Me, S.O.S., Take A Chance On Me і Voulez-Vous. Міньйон піднявся на вершину хіт-парадів і в інших країнах Європи, де відродження інтересу до АВВА нагадувало вибух. А веселі пересмішники з BJORN AGAIN не упустили випадку познущатися над успіхом ERASURE, назвавши свій перший самостійний сингл, що був випущений трохи пізніше і складався з їх власних обробок хітів ERASURE, - ERASURE-ISH!.
    Незабаром після того, як АВВА-АSQUE стала хітом, ще більш іменита група принесла данину вдячності групі, колись одній із найулюбленіших у підліткові роки. Ірландська супергрупа U2 виконувала один з головних хітів АВВА DANCING QUEEN у ході свого світового турне, завершуючи ним свої концерти. А коли група добралася до Стокгольма, де члени АВВА жили і працювали в ті роки, коли їхні імена не сходили з перших рядків хіт-парадів, Бенні і Бйорн приєдналися до ірландського квартету на сцені, щоб проспівати свій забійний хіт, написаний більше десятиліття назад. Їхня поява привело публіку в захват: вона ледь могла повірити своєму щастю - хто міг сподіватися побачити на сцені одночасно дві ROXETTE легендарні групи! Хоча, взагалі-то, щось подібне уже відбулося в швейцарському місті Цюріху, де Анні-Фрід (вона живе тепер більшу частину року в цій країні) вийшла на сцену разом з ROXETTE, ще з однією шведською групою, що домоглася всесвітнього успіху, щоб проспівати разом з ними MONEY, MONEY, MONEY. Проте, здається малоймовірним, щоб АВВА коли-небудь, вийшла на сцену разом у колишньому складі, як колись у сімдесяті, хоча в пресі і проскакували чутки про те, що групі пропонувалися величезні суми за згоду дати одне-єдине турне.
    Весною 1992 року Polygram перевидав всі оригінальні альбоми АВВА, і вперше стали повсюдно доступними два альбоми: RING RING і ABBA LIVE. Концертний альбом був особливо цікавий. У ньому містилися записи двох турів 1977 і 1979 років і чотири пісні, виконані в 1981 році під час американського шоу Діка Каветта.
    До червня 1992 року, коли група ERASURE знаходилася на вершині британського хіт-параду з диском ABBA-ESQUE, а BJORN AGAIN збирав повні зали по усьому світі, стало ясно, що попит на музику АВВА дуже великий і продовжує зростати. А попит, зрозуміло, треба задовольняти. Polygram підготував до випуску альбом ABBA GOLD (АББИНЕ ЗОЛОТО). Коли цей диск із кращими піснями опинився на вищих рядках хіт-парадів, стало ясно, що АВВА аж ніяк не забута і знову є однією із найпопулярніших груп у світі.
    Альбом розійшовся багатомільйонним тиражем і очолив хіт-паради щонайменше п'ятнадцяти країн на чотирьох континентах. Це був альбом "найбільших хітів", що включав усі дев'ять що займали перше місце на хіт-парадах синглів АВВА, а також десять інших, теж добре знайомих і всіма улюблених пісень. Індустрія грамзапису була здивована, коли АВВА GOLD злетів на вершину хіт-парадів у Британії, Німеччині, Австралії, Мексиці, Ізраїлі, Сінгапуру й в інших країнах і розійшовся неймовірним тиражем у 6,5 мільйонів копій! І це при тому, що група не зробила жодного нового запису за останні 10 років!
    Слідом за успіхом АВВА GOLD навколо АВВА розгорнувся справжній галас. Відповідно заметушився і шоу-бізнес. Крім власне альбому, у список бестселерів ввійшли однойменна відеокасета, що стала чимось на зразок додатку до альбому, а також написана за згодою членів АВВА книга про групу, що теж вийшла під назвою АВВА GOLD.
    До середини 1993 був випущений наступний альбом - MORE АВВА GOLD (ЩЕ АББИНОГО ЗОЛОТА). Хоча він і не був так само щільно набитий видатними хітами, як перший альбом, він усе-таки ввійшов у Тор-20 у Великобританії в номінації альбомів відразу ж, як тільки з'явився на прилавках, тим самим підтвердивши, що відродження АВВА - зовсім не тимчасове явище.
    У цьому ж році вибухнула нова зірка - група ACE OF BASE, яка хоч начебто і не мала нічого спільного з АВВА, але зовні дуже вже нагадувала четвірку своїх співвітчизників. Зі своїм оригінальним хітом ALL THAT SHE WANTS і образом двох, хоч і не подружніх, пар "a la ABBA", ця четвірка стала, фактично, "групою 1993 року". Проте це був той рідкісний випадок, коли імідж виявився все ж допоміжним, а не головним фактором успіху групи.
    У другій половині 1990-х років на світ з'явилися ще два гурти - на цей раз вже відверто комерційні проекти - A-TEENS i ATC. І якщо перша починала свою карєру із молодіжних каверверсій аббівських хітів, то друга лише використала "ходовий" і розкручений попередниками імідж. Заслуговує на увагу альбом денс-групи E-ROTIC. Попри зовнішню неподібність до шведського квартету даний проект від вище перелічених вигідно відрізняла бодай наявність професійного жіночого вокалу.
    Що ж стосується відвертих копіювальників і передражнювачів АВВА, то їх кількість у різних країнах світу обліку вже, мабуть, вже й не підлягає. Найкращі знавці людської психології з-поміж представників шоу-бізнесу вчасно зрозуміли вигоду від використання популярного зразка і зараз активно експлуатують розкручений вже до них імідж АВВА.
    Серед усіх кавер-переробок, версій і реміксів залишився майже непоміченим вихід у світ мюзиклу MAMMA MIA, скомпонованого вже самими Бенні та Бйорном у 1999 році на основі старих аббівських пісень. У 2000 році з їх ініціативи було відкрито офіційний інформаційний сайт АВВА із досить таки трaдиційною і, треба сказати, очікуваною назвою - ABBA - The Site. 24 жовтня 2005 року WATERLOO було визнано найкращою піснею конкурсу Євробачення за його 50-тирічну історію (хто б сумнівався!), але четвірка знову відмовилася зібратися разом - див. коментар у попередніх дужках:)
    Ось і все, панове! Finita la comedia! При написанні цієї історії Ваш покірний слуга використав матеріали компакт-диску "ABBA - Ностальгія", І це все! випущеного у 1996 році російським підприємством ООО "ВЕКС", а також власну інформацію.
    Але ні, не все. Сторінка ж ця все-таки в Україні! Значить, треба і про Батьківщину згадати. А єднають нас із легендарним квартетом не тільки кольори наших державних прапорів, а ще й різновікова армада палких прихильників шведської четвірки. Загартовувалися усі ми ще з часів СРСР, коли АВВА вважалася "буржуазною та непролетарською" групою і продуктом західної масової культури, але, дякувати Богові, так і не дочекалася заборони. Найвідомішою для радянських меломанів стала платівка ARRIVAL, яка була випущена величезним тиражем всесоюзною фірмою грамзапису МЕЛОДИЯ і ще роками заслуховувалася до дірок кількома поколіннями шанувальників, аж поки не з'явилися більш сучасні засоби для заслуховування до дірок.
    Напевно, не помилюся, коли скажу, що й нині у нашій країні АВВА є улюбленою для тисяч (якщо не мільйонів) незалежно від віку, статі, національності, мови спілкування і релігійних переконань. Зрештою, і сторінка, на якій Ви зараз перебуваєте, облаштована автором, який годиться учасникам гурту в сини. Тож нас із Вами багато, і ми - сила"! (мало не ляпнув "нас не подолати!":) Якщо ж Ваші очі віднайшли якусь цікаву інформацію або актуальні новини, то обов'язково давайтеся чути! Ваш покірний слуга і мені подібні будуть Вам щиро вдячні:)

    З повагою - Тед Лещак, автор
Сторінки гурту АВВА в Україні.


ГОЛОВНА
Історія | Музика | Вірші | Фото | MP3 | Soft
Лінки | Пошта | Відгуки | Банери | Автор



Українська банерна мережа

Copyright Теодор Лещак 2002-2009
Hosted by uCoz